Preskočiť na obsah

Všeobecné obchodné podmienky

Prevádzkovateľ Elite Gym Malacky s.r.o., Javorová 2, 901 01 Malacky, IČO: 55 556 477, e-mail: elitegym.malacky@gmail.com, tel.číslo: 0909 191 119 (ďalej len „EliteGym“ v príslušnom gramatickom tvare), vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“):

I. Úvodné ustanovenia

1. Tieto obchodné podmienky sú platné pre nákup tovarov a služieb ponúkaných EliteGym a bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti EliteGym a jeho zákazníkov.

2. Zákazník je povinný zoznámiť sa s týmito obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom (ako je špecifikovaný nižšie), ktoré sú uvedené na internetovej adrese https://www.elitegym-malacky.sk a súčasne na recepcii EliteGym.

II. Predaj tovaru a služieb v obchodných priestoroch EliteGym

1. Aktuálna ponuka tovaru a služieb EliteGym, vrátanie cien za dané služby a tovar, je k dispozícií v obchodných priestoroch EliteGym na adrese: Javorová 4, Malacky 90101.

2. EliteGym môže u jednotlivých služieb stanoviť konkrétne podmienky pre ich poskytovanie, a to hlavne s ohľadom na kapacitu, vekovú skladbu účastníkov, formu úhrady a pod. O týchto a ďalších podmienkach bude Zákazník pred zakúpením služby jasným a zrozumiteľným spôsobom informovaný.

3. Zákazník má možnosť za tovar a služby platiť prostredníctvom zákazníckej karty, ak má na zákazníckom účte uložený Depozit (tak ako je špecifikovaný nižšie), a to aspoň vo výške zodpovedajúcej hodnote kupovaného tovaru alebo služby. Prostredníctvom zákazníckej karty je možné využiť aj ďalšie formy úhrady za tovar a služby, a to v hotovosti, platobnou kartou.

4. Tovar a služby je možné zákazníkovi predať taktiež bez použitia zákazníckej karty, respektíve zriadenia Zákazníckeho účtu, teda na tzv. anonymný účet, v takom prípade sú služby poskytované v základnej cene a je možné využiť iba tie spôsoby úhrady, ktoré si určuje EliteGym.

III. Zákaznícky účet, depozit, členstvo, permanentka

1. Zákazník si zriaďuje vo EliteGym zákaznícky účet. Zákaznícky účet bude Zákazníkovi zriadený po vyplnení registračného formuláru, a to z ohľadom na povinné polia, a odovzdaní/doručení tohto formuláru EliteGym. Zákaznícky účet – registráciu je tiež možné zriadiť cez aplikáciu. Po založení účtu si môže Zákazník na zákaznícky účet vložiť peňažnú čiastku (ďalej len „Depozit“), minimálne vo výške 10 EUR.

2. Vklad na Depozit sa uskutočňuje úhradou v hotovosti, platobnou bránou na pokladni centra alebo prostredníctvom platobnej brány. Depozit je možné využiť k úhrade všetkého tovaru a služieb ponúkaných EliteGym, okrem služby osobného trénera. Zákazník ma prístup k stavu svojho zákazníckeho účtu. O aktuálnej výške Depozitu na zákazníckom účte sa môže Zákazník informovať tiež v centre, a to po predložení príslušnej zákazníckej karty vzťahujúcej sa k danému účtu.

3. Vložený Depozit je zákazník povinný vyčerpať najneskôr do 12 mesiacov, počítané od okamihu vloženia príslušného Depozitu. Po uplynutí doby podľa predchádzajúcej vety skončí platnosť vloženého Depozitu. Platnosť Depozitu je možné predĺžiť vložením ďalšej finančnej čiastky, min. 10 EUR. Zakúpený Depozit nie je možné zmeniť späť na peňažné prostriedky a akokoľvek vracať, to platí tiež v prípade zrušenia zákazníckeho účtu. Vo výnimočných prípadoch na základe písomnej žiadosti klienta na e-mail: elitegym.malacky@gmail.com s odôvodnením a dokázaním vážneho dôvodu môže byť Depozit zákazníkovi vrátený, výhradne iba v hotovosti v stanovenom termíne súčasne s vrátením čipovej karty a vymazaním účtu.

4. EliteGym ďalej umožňuje Zákazníkovi využívať svoj Zákaznícky účet k nákupu členstva, teda časovej permanentky, ktorá umožňuje Zákazníkovi využívanie služieb EliteGym na určitú časovú hranicu za konkrétne vytvorených podmienok (napr. ročná, polročná a mesačná permanentka do fitness apod.). EliteGym môže u jednotlivých služieb stanoviť konkrétne podmienky pre ich poskytovanie, a to hlavne s ohľadom na kapacitu,, vekovú skladbu účastníkov, formu úhrady apod. Ďalej EliteGym môže vylúčiť niektoré z foriem úhrady za služby. O týchto ďalších podmienkach bude Zákazník pred zakúpením služby jasným a zrozumiteľným spôsobom informovaný. Zákazník ma prístup k stavu svojho zákazníckeho účtu, kde je možné overiť si platnosť členstva alebo sa môže Zákazník informovať tiež v centre, a to po predložení príslušnej zákazníckej karty vzťahujúcej sa k danému účtu. EliteGym zasiela automaticky na e-mail zákazníka s predstihom 7dní informačný e-mail o konci platnosti členstva.

5. Zakúpenú permanentku je Zákazník povinný vyčerpať do stanoveného dátumu platnosti, ktorý je Zákazníkovi oznámený pri nákupe permanentky. Po uplynutí doby podľa predchádzajúcej vety skončí platnosť permanentky. Platnosť permanentky nie je možné predĺžiť. Permanantku je možné využívať maximálne dvakrát za jeden deň.

6. Zákazník má možnosť vstupovať na svoj zákaznícky účet cez webové rozhranie na adrese https://rezervacie.elitegym-malacky.sk/ a prostredníctvom mobilnej aplikácie. Po prihlásení, ktoré sa uskutoční zadaním platného užívateľského mena a hesla, má Zákazník možnosť hradiť si jednotlivé služby, členstvo alebo permanentku. Ďalej je možné v zákazníckom účte cez webové rozhranie administrovať zadané kontaktné údaje. Ak bude mať Zákazník akékoľvek problémy s prihlásením na svoj zákaznícky účet či s rezerváciou, informuje o tejto skutočnosti bezodkladne recepciu EliteGym.

IV. Zákaznícky identifikátor

1. Po zriadení zákazníckeho účtu bude Zákazníkovi odovzdaná zákaznícka karta, ktorá slúži ako identifikátor k zákazníckemu účtu. Zákaznícka karta môže byť priradená iba k pomenovanému účtu, s ktorým môže disponovať výlučne osoba uvedená ako majiteľ tejto karty alebo akákoľvek osoba, ktorá je držiteľom karty. Zákaznícka karta bude Zákazníkovi vystavená za poplatok 5 EUR (vrátane DPH).

EliteGym má právo požadovať náhradu škody v prípade poškodenia zákazníckej karty.

2. V prípade straty/odcudzenia zákazníckej karty je Zákazník povinný čo najskôr kontaktovať EliteGym, aby túto kartu zablokovala. EliteGym nezodpovedá za prípadné škody, ktoré Zákazníkovi z dôvodu straty/odcudzenia zákazníckej karty vzniknú.

3. V prípade zneužitia zákazníckej karty má prevádzkovateľ EliteGym nárok na odobratie členstva a zákazníckej karty bez nároku na vrátenie peňazí a tejto osobe je oprávnený udeliť pokutu vo výške 50€.

V. Predaj tovaru a služieb cez internet

1. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu EliteGym sú považované za záväzné. Odoslaním objednávky Zákazník potvrdzuje, že sa zoznámil s Reklamačným poriadkom a týmito Obchodnými podmienkami, a že s oboma súhlasí.

2. Objednávka je záväzným návrhom kúpnej zmluvy či zmluvy o dodanie služby (ďalej len „Zmluva“).

Zmluva vzniká prijatím objednávky. Prijatím objednávky sa rozumie zaslanie „Potvrdenia prijatia k ďalšiemu spracovaniu“, ktoré je posielané EliteGym automaticky na e-mail Zákazníka a zároveň je uložené v databáze EliteGym.

3. Zmluvu je možnú uzavrieť v slovenskom jazyku.

4. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov a náležitostí uvedených v príslušnom formulári, ktorý sa automaticky zobrazí na internetovej stránke súvisiacej s kúpou konkrétneho tovaru či dodávkou konkrétnej služby podľa výberu Zákazníka. Miestom dodania služby je adresa EliteGym. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na zákazníka jeho prevzatím od EliteGym po zaplatení kúpnej ceny vrátane DPH.

5. Pred zaslaním objednávky EliteGymu je Zákazníkovi umožnené skontrolovať a zmeniť údaje, ktoré do objednávky vložil, a to aj s ohľadom na možnosti zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní údajov do objednávky. Objednávku odošle Zákazník spoločnosti kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“.

6. Zmluvy sú po svojom uzatvorení EliteGymom archivované v elektronickej podobe a sú prístupné iba EliteGym.

7. Spôsob dodania tovaru:
Zakúpený tovar si môže zákazník vyzdvihnúť osobne na recepcii EliteGym. V prípade, že si objednávaný tovar Zákazník neprevezme do šiestich dní od jeho zakúpenia, pokiaľ bude tovar pripravený EliteGym k odberu, má EliteGym právo odstúpiť od Zmluvy.

8. Platobné podmienky:
V internetovom obchode EliteGym existujú nasledujúce voľby spôsobu platby za kupovaný tovar alebo služby: Platobnou kartou.

9. Odstúpenie od zmluvy:

  • Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený od Zmluvy odstúpiť bez udania dôvodov v lehote 14 dní odo dňa prevzatia objednaného tovaru. V prípade, keď je predmetom Zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, beží lehota podľa predchádzajúcej vety odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru.
  • Pre účely uplatnenia práva na odstúpenie od Zmluvy je potrebné, aby Zákazník o svojom odstúpení od Zmluvy EliteGym informoval, a to formou listu zaslaného prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb na kontaktnú adresu EliteGym, alebo e-mailovú adresu: elitegym.malacky@gmail.com alebo iným vhodným spôsobom (osobne v EliteGym). Odstúpenie od zmluvy je možné uskutočniť aj v posledný deň štrnásťdennej lehoty pre odstúpenie od zmluvy.
  • Pokiaľ Zákazník odstúpi od Zmluvy, vráti mu EliteGym bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy mu bolo doručené oznámenie od odstúpenia od zmluvy, čiastku zaplatenej kúpnej ceny za tovar, vrátene DPH. Pre vrátenie platby EliteGym použije rovnaký platobný prostriedok, ktorý použil Zákazník pre prevedenie počiatočnej transakcie, pokiaľ Zákazník v odstúpení do zmluvy neuvedie inak.
  • Pre vrátenie platby, ktorú Zákazník uskutočnil prostredníctvom platobnej karty, sa použije platobný prostriedok, ktorý Zákazník uviedol v odstúpení od zmluvy. V žiadnom prípade tím Zákazníkovi nevzniknú ďalšie náklady.
  • Platbu EliteGym Zákazníkovi vráti po obdŕžaní vráteného tovaru alebo ak zákazník preukáže, že tovar odoslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.
  • V prípade odstúpenia od zmluvy Zákazník vráti EliteGym tovar úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, bez známok opotrebovania, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu a v stave, v akom tovar prevzal. Zákazník berie na vedomie, že pokiaľ tovar vrátený EliteGym bude nekompletný alebo bude ušpinený, poškodený, opotrebovaný, čiastočne spotrebovaný či inak znehodnotený, vzniká tím Zákazníkovi zodpovednosť za zníženie hodnoty vráteného tovaru. EliteGym má v tomto prípade nárok na započítanie škody vzniknutej na tovare oproti hodnote finančnej čiastky, ktorá má byť Zákazníkovi z titulu odstúpenia od zmluvy vrátená.
  • Zákazník znáša priame náklady spojené s vrátením tovaru. Tieto náklady znáša Zákazník rovnako v prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovnou cestou.
  • Zákazník bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy došlo k odstúpeniu od zmluvy, zašle tovar späť na kontaktnú adresu EliteGym alebo odovzdá osobne na recepcií EliteGym.
  • Lehota sa považuje za zachovanú, pokiaľ Zákazník odošle EliteGymu tovar späť pred uplynutím 14 dní.

10. Reklamácie:
Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s právnym predpismi platnými v SR.

11. Ostatné ustanovenia:

  • EliteGym si neúčtuje žiadny poplatok za použitie prostriedkov komunikácie na diaľku.
  • Ceny uvádzané u jednotlivých druhov tovaru/služieb sú platné k okamihu odoslania objednávky Elitgymu Zákazníkom.
  • EliteGym má právo na odstúpenie od zmluvy v prípade vypredania či nedostupnosti objednaného tovaru. V prípade, že predmet tovaru už Zákazník uhradil, bude mu kúpna cena vrátane DPH vrátená prevodom na účet, z ktorého bol tovar uhradený.
  • Odoslaním elektronickej objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia Obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky, a taktiež i v deň odoslania objednávky platnú cenu objednaného tovaru (vrátene DPH, prepravného či poštovného).


VI. Ochrana osobných údajov

Pri spracovaní osobných údajov sa EliteGym riadi zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadením (EU) GDPR. Prehlásenie o spracovaní osobných údajov je k dispozícii na adrese https://rezervacie.elitegym-malacky.sk/.

VIII. Záverečné ustanovenia

Tieto Obchodné podmienky EliteGym sú účinné od 9.2.2024 a sú k dispozícii na recepcii EliteGym a na internetových stránkach EliteGym.

Andrej Kopča, konateľ